FireBackground
Ilovepandf10

Ilovepandf10

Lives in  Texas United States ·
105421
December 27, 2013
edi princess
December 27, 2013 11:52 am
hi my cutee beauty friend!! may have a good day!!
101567
December 2, 2013
Ilovepandf10
December 2, 2013 3:43 am
So bored at the moment. I got school tomorrow which totally sucks. Here's some random stuff from Squid and Frog (YouTube funnies, type Squid and Frog into YouTube for some cuteness and ridiculous life...
100667
November 26, 2013
Ilovepandf10
shared a photo
November 26, 2013 12:08 am
Wander is so cute!!! OMG! Anyway, hope y'all like it!
edi princess
really it's so cute
  • December 28, 2013
  • ·
  • Like
100441
November 24, 2013
Ilovepandf10
posted a blog.
November 24, 2013 4:07 pm
   likes this.
LordTourettes
you're welcome ^^
  • November 26, 2013
  • ·
  • Like
edi princess
I am glad u r back
  • December 28, 2013
  • ·
  • Like
81495
August 4, 2013
Ilovepandf10
August 4, 2013 3:33 am
My sister and YouTube are being such frickin' morons right now. I'm off to watch a movie now with her (OMG). New drawings to be released on Drawing Now and Tumblr soon! Thanks and God bless!
105373
December 27, 2013
Ilovepandf10
December 27, 2013 4:43 am
I'm ticked I can't get the Tumblr app for my new iPod because I can't get the iOS update, yet I can get the Drawing Now app. Crazy...
101568
December 2, 2013
Ilovepandf10
December 2, 2013 3:51 am
If y'all wanna check out my 3 Cloudy with a Chance of Meatballs fanfics and my 1 Wander over Yonder fanfic. ^^
100634
November 25, 2013
Ilovepandf10
November 25, 2013 8:33 pm
@ hairdresser's right now getting a Keratin treatment. While I'm waiting, I'm just gonna say stuff cuz I'm bored. Who wants an adorable drawing of Wander? I know I do! Next time I get on the computer...
100370
November 24, 2013
Ilovepandf10
November 24, 2013 7:05 am
Omg I am so super sorry I haven't been on in forever because I was grounded from the computer for the longest time. I have to do this from the iPod because it's 1 AM and I've been on Fanfiction and Tu...
Ilovepandf10
Following u now!
  • December 10, 2013
  • ·
  • Like
Bowser101sAwake
merp i like pie
  • December 10, 2013
  • ·
  • Like
81143
August 1, 2013
Ilovepandf10
posted on TwilightFreak976's wall.
August 1, 2013 8:39 pm
OMG! I so happy ur back!!!
View More
Back To Top