Bring-Me-The-Horizon-Thats-the-Spirit-2015-1400x1400
lmaoLawliet

lmaoLawliet

Lives in  Wisconsin United States ·
190071
January 23, 2017
lmaoLawliet
January 23, 2017 2:37 am
alright motherfuckers listen up.

Me and my friend are making a fucking band

and its not gonna be a pansy ass screamo emo band

its gonna be a badass rapture band like attila
  and  like this.
chips29
What are they about
  • February 18, 2017
  • ·
  • Like
lmaoLawliet
not giving a fuck xD shit like that
  • March 31, 2017
  • ·
  • Like
189837
December 12, 2016
lmaoLawliet
December 12, 2016 11:31 pm
fuck society and its expectations of me haha
   likes this.
189672
November 27, 2016
lmaoLawliet
November 27, 2016 5:39 pm
i hate it how people are always so uptight like especially about school and shit like get the stick out of your ass motherfuckers
  and  like this.
Wolfiee00
Yeah, I see what you mean. Unfortunately, we're all babies and whine when stuff doesn't go our way. Some are better at smiling through all the bullshit than others (not me I admit) Lol sucks being human.
Apologize for sounding harsh..if you could just pull the stick out my ass though, I'd feel bette...
  • December 4, 2016
  • ·
  • Like
lmaoLawliet
Haha I was like that a while ago. I don't want to sound like a bitch but try to enjoy the little things haha
  • December 4, 2016
  • ·
  • Like
187839
July 7, 2016
lmaoLawliet
shared a drawing
July 7, 2016 8:03 pm
  and  like this.
chips29
Nice chimp
  • July 21, 2016
  • ·
  • Like
187834
July 7, 2016
lmaoLawliet
posted on intentionalblankpage's wall.
July 7, 2016 5:59 pm
"this page was intentionally left blank"
189838
December 12, 2016
lmaoLawliet
December 12, 2016 11:31 pm
people still think i give a fuck about what they think about me xD
189711
December 3, 2016
lmaoLawliet
December 3, 2016 12:43 am
tbh i don't really give a fuck about what people think about me
  and  like this.
189600
November 15, 2016
LordTourettes
November 15, 2016 9:44 pm
Happy Birthday
lmaoLawliet
Thanks
  • November 27, 2016
  • ·
  • Like
LordTourettes
You're welcome xP
  • November 27, 2016
  • ·
  • Like
187835
July 7, 2016
lmaoLawliet
July 7, 2016 6:00 pm
IF YOURE READING THIS GO FOLLOW INTENTIONALBLANKPAGE
fruf spare account
on what?
  • July 7, 2016
  • ·
  • Like
lmaoLawliet
dn
  • July 7, 2016
  • ·
  • Like
187825
July 6, 2016
lmaoLawliet
July 6, 2016 7:58 pm
really my whole drawing now account is a meme
View More
Back To Top